Bezproblemowe zwroty w ciągu 14 dni

Bezproblemowe zwroty w ciągu 14 dni

Najlepsze butiki modowe na świecie w jednym miejscu I Darmowa dostawa powyżej 400,- i łatwe zwroty

Darmowa dostawa od 400 zł

Bezproblemowe zwroty w ciągu 14 dni

STÜSSY

Shop mode van Gucci (2022) online bij MiintoStüssy to jedna z najbardziej popularnych marek mody streetwear na świecie. Jej początki sięgają amerykańskiej subkultury młodzieżowej lat 80., skoncentrowanej wokół muzyki hip-hopowej, graffiti czy surfingu. Obecnie Stüssy to prawdziwy gigant wśród marek mody ulicznej, wart wiele miliardów dolarów. Ubrania i dodatki tej streetwearowej marki są uwielbiane także przez młodsze pokolenie.

W Miinto znajdziesz ponad 300 ubrań i dodatków marki Stüssy, w wielu fasonach, kolorach i wzorach, dla kobiet i mężczyzn, także w promocyjnych cenach. Już teraz możesz uzupełnić swoją garderobę o kultowe bluzy, czapki czy spodnie Stüssy i otrzymać je prosto pod swoje drzwi.


Shawn Stüssy - projektant, ikona, twórca marki


Shawn Stüssy urodził się w 1954 roku w Kalifornii. Od małego nieobca była mu kultura surferów, a on sam chwycił za deskę już w wieku 13 lat. Tak narodziła się największa pasja Shawna, która później ukształtowała jego tożsamość. Jego pierwszymi projektami były deski surfingowe dla znajomych i okolicznych mieszkańców. Chociaż to one miały stać się fundamentem marki, szybko okazało się, że Shawn posiada jeszcze inny dar - potrafił zjednywać i inspirować młodzież.

Obecne logo to jeden z najważniejszych elementów marki Stüssy. Z jednej strony jest inspirowane podpisem nawiązującym do graffiti. Z drugiej strony, stanowi zabawne nawiązanie do kultowego loga Chanel z nachodzącymi na siebie literami C. Z jego powstaniem wiąże się ciekawa historia, ponieważ początkowo, Shawn podpisywał się w podobny sposób na tworzonych przez siebie deskach surfingowych.

Kolejny ważnym produktem w dorobku Shawna stały się koszulki z własnoręcznie nadrukowanym logo inspirowanym graffiti. Docelowo, koszulki te miały być sprzedawane wraz z deskami surfingowymi podczas targów. Co ciekawe, szybko okazało się, że to właśnie T-shirty zaczęły cieszyć się ogromnym zainteresowaniem klientów, a w ciągu trzech dni, Shawn sprzedał ich prawie tysiąc. Już wkrótce T-shirty Stüssy zaczęły być traktowane przez młodzież, jak prawdziwy „must-have”, a sam Shawn zyskał miano idola.

Shawn postanowił wykorzystać ogromne zainteresowanie koszulkami i postawił sobie za cel stworzenie marki, która będzie produkować wysokiej jakości ubrania, które będzie można kupić w rozsądnej cenie. Aby podnieść nieco „ekskluzywność” marki, ilość ubrań była produkowana w limitowanej ilości i sprzedawana wyłącznie do wybranych sklepów. Krótko po rozpoczęciu ekspansji marki, jej katalog zasiliły akcesoria, takie jak czapki, i kurtki.

W 1996 roku Shawn Stüssy opuścił markę i postanowił skupić się na życiu rodzinnym. Marka Stüssy nadal jednak ma się świetnie i jest rozpoznawalna wśród swoich docelowych odbiorców.


Budowanie tożsamości marki Stüssy


Niezwykle ważną rolę w kształtowaniu wizerunku marki ma International Stüssy Tribe. To międzynarodowe „plemię”, które zrzesza kreatywnych twórców, szczególnie tych mniej rozpoznawalnych, specjalizujących się w niszowych dziedzinach. Nie brakuje głosów, że to właśnie pierwsze społeczności powstające pod marką Stüssy położyły podwaliny pod dzisiejsze grupy influencerów.

Niezwykle ważnym elementem budowania tożsamości marki Stüssy są wpadające w oko, ponadprzeciętne kampanie reklamowe. Są tworzone od A do Z przez twórców współpracujących z marką, a nie przez zewnętrzne agencje reklamowe. W efekcie powstają unikalne, kreatywne i niedające się porównać do niczego innego obrazy.

Pomimo początkowego przestoju w rozwoju marki po odejściu Shawna, ubrania Stüssy wciąż są pożądane przez osoby, którym obce jest hurtowe podejście do mody, skupianie się na trendach i ignorowanie wpływów niszowych subkultur. Stüssy jest uznawana za wyjątkową, demokratyczną markę, która czerpie swoją siłę z dostarczania klientom emocji i energii rodem ze słonecznej Kalifornii.


Nowa droga Stüssy


W 2014 roku Stüssy, wraz ze zmianą właściciela, obrało nieco inną drogę. Ambicją marki przestał być ciągły rozwój, ważniejsze stało się bycie „dobrym”, w tym, co się robi. Dokładano wszelkich starań, aby projektować lepiej, z większą troską i starannością. Stüssy stoi na stanowisku, że klienci tak naprawdę nie potrzebują większej ilości rzeczy i niekończącego się powiększania swojej garderoby. Znacznie ważniejsze jest dodanie do niej czegoś, z czym będzie związana ważna lub zabawna historia, która naprawdę ma znaczenie.

Zdefiniowano też pojęcie „plemion”. Nadal wspierani są młodzi twórcy, którym jednak stara się wpoić fakt, że ważna jest ambicja i dążenie do rozwoju kreatywności. Wiele decyzji podejmowanych przez markę Stüssy jest nazywana „antykomercyjnymi” - nie towarzyszy im chęć wzrostu sprzedaży lub nawiązywanie bezcelowych współprac. Stüssy chce pozostać tą samą marką przez kolejne lata, chronić i zachowywać swoje dziedzictwo.

Głównym celem marki Stüssy, który nie zmienia się praktycznie od początku jej istnienia, jest utrzymywanie kontroli nad skalą firmy. Ma to pomóc w budowania trwalszej więzi z odbiorcami i dbanie o to, aby nie tracić na atrakcyjności, przez rozmycie własnej wizji. Stüssy chce też zwrócić uwagę pierwszych klientów marki, którzy obecnie traktują ją jako nostalgiczną. Powrót mody z lat 80. i 90. sprawia, że wielu młodszych konsumentów ma nawet obsesję na punkcie tej kultowej marki.


Ważne współprace


Stüssy starannie dobiera partnerów do współpracy. Jedną z najważniejszych w ostatnich latach stał się model Air Force 1 wydany z okazji 40-lecia tych kultowych butów. Stüssy x Nike Air Force 1 Mid pojawi się w trzech kolorystykach.

Z okazji 35-lecia Stüssy, wytwórnia Fragment Hiroshi Fujiwara wypuściła specjalną kolekcję, w której te dwie znane marki streetwearowe zdecydowały się stworzyć unikalne kurtki, bluzy, swetry i t-shirty, łączące wszystko to, co najlepsze w DNA ich marek. Są to projekty będące połączeniem mody ulicznej i wyrafinowanej elegancji.


Stüssy w Miinto


Nasza platforma zakupowa Miinto oferuje szeroki wybór ubrań i akcesoriów Stüssy pochodzących z wielu kolekcji, często w limitowanych edycjach. Najpopularniejsze modele to proste bluzy z kapturem z dyskretnym logo marki oraz czapki. Luźne fasony przypadną do gustu zarówno kobietom, jak i mężczyzną. Domeną ubrań Stüssy jest minimalizm i prostota - większość z nich to czarne, szare lub białe T-shirty, bluzy, spodnie i dodatki, jednak zdarzają się także spodnie w delikatnych, pastelowych kolorach lub wzorzyste, szerokie spodnie.

W Miinto dbamy o to, aby zapewnić Ci wygodne zakupy mody premium i łatwy dostęp do ubrań marek luksusowych. Współpracujemy ze starannie wyselekcjonowanymi partnerami butikowymi w całej Europie, dzięki czemu możemy zaoferować obszerny wybór ubrań i dodatków od topowych projektantów. Zakupy w Miinto są wygodne, proste, a dzięki regularnym promocjom, możesz produkty najlepszych marek w jeszcze niższej cenie. Już teraz sprawdź nasz katalog z ponad 300 ubraniami i dodatkami marki Stüssy i ciesz się błyskawiczną dostawą pod same drzwi oraz bezproblemowymi zwrotami.

Wyczyść wszystkie filtry

Stüssy

Strona 1 z 1

Zarejestruj się, aby być na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera, weź udział w konkursie i wygraj 300 PLN na zakupy

Zapisując się do newslettera akceptujesz otrzymywanie informacji o produktach i promocjach. Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. Zawsze możesz wypisać się tutaj.