Bezproblemowe zwroty w ciągu 14 dni

Bezproblemowe zwroty w ciągu 14 dni

Najlepsze butiki modowe na świecie w jednym miejscu I Darmowa dostawa powyżej 400,- i łatwe zwroty

Darmowa dostawa od 400 zł

Bezproblemowe zwroty w ciągu 14 dni

KOSZULKI OFF-WHITE

Off-White to jedna z najbardziej luksusowych marek mody ulicznej. Została założona przez amerykańskiego projektanta mody, a zarazem DJ'a i producenta muzycznego - Virgila Abloha. Koszulki Off-White należą do kanonu mody ulicznej. Z jednej strony są uniwersalne, a z drugiej - świetnie wykonane i doskonale wpisujące się w młodzieżowy styl streetwearu. Koszulki, jak i cała odzież Off-White zawdzięcza swoją popularność trzem czynnikom - rosnącej popularyzacji hip-hopu, zmianie nastawienia młodych ludzi, którzy chcieli otaczać się ekskluzywnymi ubraniami w stylu streetwear oraz ogromny popyt na ubrania mody ulicznej. 


Co warto wiedzieć o marce Off-White?


Marka Off-White zyskała popularność wraz z rozwojem kultury hip-hopowej w Stanach Zjednoczonych. Abloh Virgil, urodzony w 1980 roku, początkowo studiował architekturę i inżynierię lądową. W 2012 postanowił otworzyć swój pierwszy butik z ubraniami zaprojektowanymi według własnego pomysłu na bazie już istniejących, innych ubrań, jak klasycznych ubrań Champion lub przecenionych ubrań Ralpha Laurena z poprzednich kolekcji. Umieścił na nich własne grafiki i co najważniejsze - udało mu się je sprzedać w ogromnej ilości.

Prawdziwą popularność marce Off-White przyniosło uznanie samych gwiazd muzyki rap, w tym A$AP Rocky’ego, który założył szorty Pyrex w swoim teledysku Wild For the Night. Po osiągnięciu błyskawicznego sukcesu już w 2013 roku Abloh Virgil zarejestrował markę Off-White. Wiele pomysłów marki Off-White spotkało się z ogromnym zaskoczeniem, często jednak zwieńczonych sukcesem Jednym z najbardziej kontrowersyjnych kolaboracji marki, była ta z Arc'teryx. Off-White postanowił dopasować styl ubrań gore-tex do mody streetwear. Efektowną suknię balową zaprezentowała sama Bella Hadid.


Charakterystyczny styl koszulek Off-White


Najbardziej charakterystycznym kolorem marki Off-White jest „złamana biel”, która pojawia się w jej nazwie. W odcieniu złamanej bieli można dostrzec nieco szarości lub żółci. Wiele projektów koszulek Off-White posiada wzór zebry lub charakterystyczny żółto-czarny pasek. Koszulki Off-White posiadają też logo marki, na przykład w stylu graffiti, przecinające się strzałki lub nadruki z reprodukcjami dzieł sztuki. Celem marki Off-White jest danie ludziom przestrzeni do wyrażania własnej kreatywności.

Jedną z głównych zasad marki jest umieszczanie „wszystkiego w cudzysłowie”. Oznacza to, że otaczająca nas rzeczywistość może być rozumiana ironiczne, także, jeśli chodzi o markę Off-White. Z tego powodu ich rozpoznawalnym elementem projektu są cudzysłowy. Abloh doskonale rozumiał to, że projektanci tworzący swoje ubrania, powinni się w nich pokazywać. Ponadto nieustannie starał się zdefiniować tożsamość marki, mając na uwadze potrzeby młodszego pokolenia. Off-White do dzisiaj z powodzeniem sprzedaje swoje produkty, tworząc produkty streetwear, pomagające indywidualizować potrzeby klientów.


Dla kogo jest koszulka Off-White?


Marka Off-White powstała po to, aby wpisać się w potrzeby młodych ludzi, którzy niekoniecznie chcą podążać za zmieniającymi trendami. Znacznie ważniejsze dla nich jest wyróżnienie się w tłumie lub podkreślenie swojej przynależności do społeczności połączonej wspólnymi poglądami, aspiracjami i zainteresowaniami.

Koszulki Off-White są doskonałym wyborem dla fanów muzyki hip-hopowej. W momencie kształtowania się wizji marki hip-hop był ważnym elementem kulturowym w Stanach Zjednoczonych. Marka Off-White świetnie wpasowała się w ten trend i doszło nawet do tego, że zaczęła do kształtować. Off-White to marka streetwearowa, a koszulki są jednym z jej flagowych elementów każdej kolekcji.

Off-White to marka dla społeczeństwa, które wychowało się w cyfrowym świecie. Abloh od początku wierzył w to, jak dużą siłę mają media społecznościowe i wykorzystywał je w budowaniu przekazu regularnie trafiającego w gusta odbiorców. Dużą grupę klientów marki stanowią więc młode osoby z pokolenia Milenialsów i pokolenia Z. Off-White pozostaje aktywna na Instagramie. To właśnie tam można znaleźć najnowsze informacje o aktualnych planach i kolekcjach marki.


Luksusowe, streetwearowe koszulki Off-White


Koszulka Off-White należy do grupy luksusowych, a jej cena znajduje się w górnej półce cenowej. Oznacza to, że jest to ekskluzywny rodzaj mody ulicznej. Aby jednak zaspokoić potrzeby młodych ludzi, których nie jest stać na designerskie rzeczy od projektantów, tworzone są specjalne linie produktów, takie jak tańsza kolekcja „The Ten”, która powstała we współpracy z Nike.

Następnym krokiem, aby przyciągnąć do grona fanów marki nowych klientów, stało się tworzenie kolekcji kapsułowych w niższych cenach. Ich integralną częścią są oczywiście koszulki, które wyróżniają przystępnymi cenami. Nie brakuje tu oczywiście charakterystycznych elementów ze wzorami marki - cudzysłowów, strzałek, artystycznych printów i motywów graffiti.

Koszulki z nadrukami przedstawiającymi dzieła malarstwa światowego, między innymi Monę Lisę, szybko weszły do stałych kolekcji marki. Było to podkreślenie fascynacji projektanta klasycznymi dziełami sztuki. Dzięki jego kreatywności udało się je zaadaptować do luźnej i swobodnej mody ulicznej.


Dlaczego koszulki Off-White są tak drogie?


Off-White to jedna z najdroższych marek streetwearowych na rynku. Wysoka cena ich produktów wynika z wielu czynników, jednak najważniejszym z nich jest ekskluzywność i wysoka jakość materiałów wykorzystanych do produkcji koszulek. Co więcej, z każdym produktem wiąże się specjalna historia, co dodaje marce autentyczności. Off-White to marka pożądana wśród wielu fanów mody ulicznej, a wysoki popyt i ograniczona podaż sprzyjają wzrostowi cen.

Pomimo wysokich cen, koszulki marki Off-White świetnie się sprzedają. W historii marki udało jej się nawet przebić popularnością takie domy mody jak Balenciaga czy Gucci. Off-White udowadnia, że moda streetwear może być luksusowa, dlatego bez skrępowania promuje się, jako marka z najwyższej półki.


Szeroki wybór męskich koszulek Off-White w Miinto!


Na naszej platformie zakupowej Miinto oferujemy ponad 200 męskich koszulek Off-White. Pochodzą one z różnych kolekcji, ale łączy je jedno - są luksusowe, ekskluzywne i doskonale wpisują się w styl mody ulicznej.

Do wyboru są proste koszulki w czarnych kolorach z dyskretnym logo, koszulki z podwójnym rękawem, oraz czarne koszulki z niewielkimi nadrukami, na przykład cyfr w cudzysłowie. Dla fanów odważnej mody ulicznej przygotowano koszulki z ogromnymi nadrukami dwóch przecinających się strzałek, także w wersji z długim rękawem. Czarny to nie jedyny kolor koszulek Off-White. Jest też dostępny całkiem spory wybór białych koszulek, czerwonych koszulek lub koszulek khaki.

Ceny koszulek Off-White z pewnością nie należą do tych z dolnej lub średniej półki. Specjalnie dla naszych klientów postanowiliśmy dodatkowo przecenić niektóre modele. Dzięki tym obniżkom możesz nabyć koszulki Off-White nawet za około 700 zł. Ceny najdroższych modeli wahają się od 3 do 4 tysięcy złotych.


Dlaczego warto kupować w Miinto?


Marka Miinto powstała w 2009 roku w Danii. Od początku posiada jeden cel - sprawić, aby klienci Miinto stali się najlepiej ubranymi osobami w swojej okolicy. Jest to możliwe, dzięki szerokiej ofercie ubrań, butów i dodatków mody premium, która nieustannie się powiększa. Współpraca z partnerami butikowymi na całym świecie pozwala nam uzupełniać katalog o niedostępne nigdzie indziej ubrania i dodatki z różnych kolekcji, w tym świetne i ponadczasowe koszulki Off-White.

Wyczyść wszystkie filtry

Off White

Strona 1 z 4

Zarejestruj się, aby być na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera, weź udział w konkursie i wygraj 300 PLN na zakupy

Zapisując się do newslettera akceptujesz otrzymywanie informacji o produktach i promocjach. Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. Zawsze możesz wypisać się tutaj.