DARMOWA DOSTAWA od 100 PLN
0 PLN

FAQ

Często zadawane pytania

Zwroty

Dostawa

  • Skąd będą wysłane zamawiane przeze mnie towary?

    Robiąc zakupy na stronie miinto.pl, dokonujesz zakupu w sklepach stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całej Danii i Szwecji. W związku z tym towary wysłane są do Ciebie bezpośrednio ze sklepów stacjonarnych znajdujących się w całym kraju.
    Jeśli zamówisz produkty z kilku różnych sklepów, Twoje zamówienie przyjdzie w kilku przesyłkach. Może się też zdarzyć, że nie zostaną one dostarczone jednego dnia, lecz w ciągu kilku dni.
    Niektóre produkty sprzedawane są przez sklepy znajdujące się w sąsiednich krajach. W takich przypadkach należy liczyć się z dłuższym czasem dostawy.

  • Gdzie jest moja przesyłka?

    Przesyłki zagraniczne są wysyłane bezpośrednio ze sklepów stacjonarnych (w Danii, Szwecji i Holandii) za pomocą różnych firm kurierskich, w zależności od sklepu. Z tego względu najlepiej do nas zadzwonić lub wysłać maila na adres: info@miinto.pl podając numer zamówienia, aby sprawdzimy gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

    Przesyłki nadawane z Polskich butików wysyłane są za pomocą kuriera DPD.
    W tym przypadku otrzymasz mailem nr przesyłki lub link do jej śledzenia bezpośrednio na stronie DPD.

  • Jakie są dostępne sposoby dostawy oraz koszt?

    Przesyłki zagraniczne są wysyłane bezpośrednio ze sklepów stacjonarnych (w Danii i Szwecji) za pomocą różnych firm kurierskich, w zależności od sklepu.
    Przesyłki nadawane z Polskich butików wysyłane są za pomocą kuriera DPD.

    Koszt przesyłki dla zamówień poniżej 100 zł wynosi 9 zł.
    Przesyłka dla zamówień powyżej 100 zł jest darmowa.

  • W jaki sposób dostarczane jest moje zamówienie?

    Twoje zamówienie dostarczane jest pod podany przez Ciebie adres.
    Zamówione produkty otrzymasz łącznie lub w oddzielnych przesyłkach, w zależności od tego, w ilu i w których sklepach zrobisz zakupy.
    Przesyłki z polskich butików wysyłane są za pomocą DPD.
    Natomiast przesyłki z Danii i Szwecji za pomocą innych wybranych przewoźników w danym kraju.

  • Ile wynosi czas dostawy?

    Czas na przygotowanie produktów do wysyłki przez sklep wynosi do 3 dni roboczych.
    Od momentu nadania wysyłki przez sklep czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych (w przypadku wysyłki ze sklepu w Polsce) oraz do 8 dni (w przypadku wysyłki z Danii, Szwecji lub Holandii).

Zamówienia

  • W jaki sposób mogę zmienić moje zamówienie?

    Po złożeniu zamówienia na miinto.pl niestety nie ma możliwości wprowadzenia w nim jakichkolwiek zmian, ponieważ zamówienie jest od razu przekazywane do naszych sklepów stacjonarnych.
    Być może uda nam się anulować całe zamówienie, jeśli nie zostało jeszcze wysłane końcowe potwierdzenie zamówienia.
    W tym celu prosimy o kontakt e-mail: info@miinto.pl lub tel: 22 481 38 46 i podanie numeru zamówienia.
    Po potwierdzeniu zamówienia przez sklep niestety nie będziemy już mogli anulować zamówienia.

  • Dlaczego dotarła do mnie tylko część zamówienia?

    Miinto.pl współpracuje ze sklepami stacjonarnymi zlokalizowanymi w różnych krajach (Danii, Szwecji oraz Polski), dlatego zamówione przez Ciebie produkty mogą być wysyłane z kilku różnych sklepów, w różnym odstępie czasu.
    W związku z tym możesz otrzymywać produkty pojedynczo, jeśli pochodzą one z kilku różnych sklepów.

  • Jak mogę złożyć reklamację?

    Twój zakup podlega przepisom ustawy o prawach konsumenta, w tym przepisom dotyczącym towarów wadliwych. Oznacza to, że w przypadku wady produktu masz prawo do jego naprawy, wymiany, zwrotu pieniędzy lub obniżki ceny. Jest to uzależnione od konkretnej sytuacji.
    Oczywiście reklamacja musi być uzasadniona, a wada produktu nie może być skutkiem jego nieprawidłowego użytkowania lub innych działań prowadzących do jego uszkodzenia.
    W celu złożenia reklamacji napisz do nas na: info@miinto.pl

  • Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

    Przykro nam, że jeden lub kilka produktów zostało anulowanych w Twoim zamówieniu.
    Miinto.pl współpracuje z wieloma sklepami stacjonarnymi, dlatego może zaistnieć konieczność anulowania jednego lub kliku zamówionych przez Ciebie produktów przez poszczególne sklepy.
    Powodem może być sprzedanie danego produktu w sklepie stacjonarnym w chwili składania przez Ciebie zamówienia, przed zaktualizowaniem stanu magazynowego w systemie.

  • Dlaczego pieniądze zostały pobrane za anulowany produkt?

    Przykro nam, że Twoje zamówienie zostało anulowane.
    W razie anulowania zamówienia nie pobieramy środków z Twojego konta.
    W niektórych przypadkach kwota figuruje na koncie jako zablokowana. Jeśli tak się stanie, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, który spróbuje zgłosić do Twojego banku żądanie uwolnienia zablokowanych środków. Prosimy jednak zwrócić uwagę na fakt, że nie wszystkie banki oferują taką możliwość. Jeśli bank nie może uwolnić kwoty, będzie ona zablokowana przez 30 dni roboczych, a następnie automatycznie uwolniona.

  • Jak mogę anulować moje zamówienie?

    Natychmiast po złożeniu zamówienia jest ono przesyłane do sklepu, który ma dany produkt w ofercie. Sklep rozpoczyna przetwarzanie zamówienia tak szybko, jak to możliwe.
    Dlatego zawsze zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem 22 481 38 46, abyśmy mogli anulować zamówienie zanim sklep przystąpi do jego przetwarzania.
    Prosimy zwrócić uwagę, że nie mamy możliwości anulowania zamówienia po jego przetworzeniu przez sklep. W takim przypadku odsyłamy do sekcji dotyczącej ZWROTÓW.

Zakupy

  • Jak działa miinto?

    Miinto.pl jest platformą internetową, która pośredniczy w sprzedaży produktów ze sklepów stacjonarnych zlokalizowanych w Danii, Szwecji oraz Polsce.
    Gdy zamawiasz jakiś produkt, Twoje zamówienie jest automatycznie przesyłane do sklepu, z którego produkt jest zamawiany. Nasze sklepy mają zawsze 48 godzin na zaakceptowanie zamówienia, dlatego potwierdzenie zamówienia otrzymasz w ciągu dwóch dni. Po tym czasie zamówienie jest niezwłocznie wysyłane do Ciebie.

    Jeśli jednak dany sklep nie może dostarczyć Twojego zamówienia, zostanie ono automatycznie przekazane do innych sklepów, które mają w sprzedaży zamówiony przez Ciebie produkt. W takim przypadku cena nie ulegnie zmianie.

    Może też się zdarzyć tak, że zanim sklep zaakceptuje Twoje zamówienie w systemie, wyprzeda dane produkty stacjonarnie, wtedy zamówienie zostanie anulowane. W takim przypadku wyślemy wiadomość e-mail, informując Cię o tym i oczywiście nie pobierzemy żadnych środków z Twojego konta.

  • Co dzieje się, jeśli dany produkt zostanie wyprzedany?

    W zawiązku z tym, że współpracujemy ze sklepami stacjonarnymi, niestety może się zdarzyć, że produkt zostanie sprzedany w sklepie stacjonarnym w chwili, gdy Ty będziesz go zamawiać na miiinto.pl. W takim przypadku wyślemy wiadomość e-mail, informując Cię o tym i oczywiście nie pobierzemy żadnych środków z Twojego konta.
    Jeśli chcesz dowiedzieć się, czy produkt będzie ponownie dostępny, skontaktuj się ze sklepem, który ma go w ofercie. Dane sklepu znajdziesz pod zdjęciem produktu.

  • Czy mogę przymierzyć produkt, zanim go zamówię?

    Nie dotyczy PL.

  • Gdzie mogę znaleźć więcej informacji o produkcie?

    Współpracując z wieloma sklepami na terenie całej Danii, Szwecji i Polski, niestety nie zawsze nasz dział obsługi klienta może udzielić odpowiedzi na szczegółowe pytania dotyczące konkretnych produktów znajdujących się na miinto.pl. Nie zawsze otrzymujemy takie informacje od naszych Partnerów. Niemniej jednak zachęcamy do sprawdzenia informacji na stronie danej marki lub sklepu (jeśli ma stronę www), być może tam będą bardziej szczegółowe informacje.

  • W jaki sposób mogę skontaktować się z danym sklepem?

    Ze względu na to, iż sklepy, z którymi współpracujemy znajdują się w Danii i Szwecji, skontaktować się z nimi możesz poprzez nasze biuro obsługi klienta w Polsce. W tym celu zadzwoń pod numer 22 481 38 46 lub napisz email na adres: info@miinto.pl

Płatności

  • Jak dodać kod rabatowy lub kartę podarunkową?

    Jeśli jesteś szczęśliwym posiadaczem kodu rabatowego lub karty podarunkowej do wykorzystania na miinto.pl, kod możesz dodać po przejściu do koszyka i wpisanie go w polu: „Czy masz kartę podarunkową?”
    Zanim przejdziesz do płatności, nie zapomnij sprawdzić, czy rabat został uwzględniony w zamówieniu.
    Zwróć uwagę, że w każdym zamówieniu możesz wykorzystać tylko jeden kod i niestety niemożliwe jest łączenie kodu rabatowego z kartą podarunkową.

    Kody z kart podarunkowych wydanych przez miinto.pl zachowują ważność przez 6 miesięcy od daty wystawienia.

  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?

    W miinto.pl oferujemy Ci płatności za pomocą systemu PayU (przelew bankowy lub karta płatnicza). Wystarczy, że po dodaniu produktów do koszyka i przejściu do kasy wybierzesz dogodną dla siebie metodę płatności.

Użytkownik/logowanie

Obsługa klienta

  • Jak mogę skontaktować się z działem obsługi klienta?

    Jeśli chcesz się z nami skontaktować, możesz zawsze zadzwonić do naszego działu obsługi klienta pod numer 22 481 38 46 lub napisać na adres: info@miinto.pl
    Przygotuj swój numer zamówienia, abyśmy mogli pomóc Ci jak najszybciej.
    Godziny pracy:
    Poniedziałek - piątek: 9:00 - 16:00